torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Dagarna springer förbi och det i värsta Antarktis klimatet. Täckbyxorna börjar bli rejält nötta och katten är sur och rastlös. Får man säga att man är f-bannat j-la less vinter och kyla nu?!Själv hinner jag inte mkt mer än att jobba, gå på sjukgymnastik och behandlingar. Det sociala livet ligger dessvärre nedlagt just nu.
Har nån infektion i kroppen och sover mkt. Har jobbat kväll igår och börjar em/natt idag. Har sovit från 23 till 11 idag och hade kunnat sova ännu längre.
Dammråttorna slåss i hörnen och tvättkorgen svämmar över. Försöker dressera råttorna till att åtminstone hålla sig under sängen men nää dom ska vara överallt.
Jag önskar mig en lång resa till varmare breddgrader, ladda batterierna och dricka parasolldrinkar och äta god mat tills jag spricker. Får väl nöja mig med ett sugrör i vattenglaset och äta köttsoppa för 3e dagen i rad.
I morgon är det i allafall fredag :)
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar