söndag 6 februari 2011

Man äter vad man äter

Man blir trött av palt. Palt är gott. Palt är inte bra för min mage men ibland låtsas jag som att jag inte vet det. Palt innehåller massa kolhydrater men goda såna med iskall mjölk till. Erkänner att jag inte själv har kokat palten men jag har minsann äntligen fått upp nya gardiner i köket! Dessutom har jag dammsugit och även på ställen som jag oftast väljer att inte ta någon notis om. Har förövrigt haft en väldigt lugn dag med mkt bok.

Skottade fram bilen och åkte och solade, handlade och nu ska jag läsa i aftonbladet om alla detaljer kring melodifestivalen. Har aldrig hört/sett sämre festival! Dannys låt var helt ok men jag är väldigt allergisk mot ständiga upprepningar. Hur många gånger sjöng han "in the club"? Textförfattarna måste haft en mindre produktiv dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar