söndag 20 februari 2011

Häääälg

Helgen har snart sprungit förbi och den har varit väldigt trevlig. Shoppade lite med mor på storheden igår och köpte present till lillkillen Felix som fyllde 5 år. Konstaterade att man är lite off vad gäller dagens leksaksprylar- jösses vad mkt grejer det finns! Hem en sväng och åkte sen och plockade upp Erika och vidare till familjen Berggren/Jonsson. Vi fikade tårta, surrade och jag provade Felix nitendo.Önskar mig ett sånt då jag fyller år :) Åkte hem och fixade till mig lite och sen skjutsade F mig till ripan där Nilla och Alle spelade. (Pernilla och Alvaro) Blev en jätterolig kväll som innehöll allt från enkelmössor till dubbelmössor, bra musik, trevliga människor och räjv på olivers. Hade inte varit ute sen 4 december så höll ju knappt på att hitta till olivers. Lägger ut en bild på min nya hårfärg- vet dock inte vad den kallas.

Ny hårfärg

Lillkillen 5 år!

Bästa bandet i landet!

2 kommentarer:

  1. Åååå vad fin du var i håret, jag tycker verkligen du passar i lite mörkare. Du fick sån lyster i ditt ansikte =)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tusen tack :) trivs i mörkare. Problemet är bara att färgen försvinner på en gång.
    Kram!

    SvaraRadera