torsdag 17 februari 2011

Torsdag

- 28 grader. Jättekul! Ingen risk för att bränna sig idag. Hade tvättstuga på morgonen kl 07 men behövde inte lång betänketid om att strunta i det då jag såg graderna ute... det var väldigt skönt att dra täcket över huvudet och snarka vidare. katta dissar fortfarande sitt underlägg... knäppkatt!

Idag har jag varit på sjukgymnastik samt hypnosterapin. Börjat på cityrehab och fick träffa en duktig sjukgymnast som skulle försöka få ordning på saker och ting. Började först på hermelinen men det kändes inte rätt och dessutom dåligt med parkeringar och mkt folk.

Efter sjukgymnastiken hann jag handla en snabbis före hypnosterapin. Under ett avslappnat tillstånd pratar man om dom känslor som kommer upp. Idag dök tankar på farfar upp och sorgen jag känner efter honom. Visst sörjde jag honom då han dog för två år sedan men senaste tiden har han alltmer funnits i tankarna och har saknat honom mer. Trodde nog aldrig att jag skulle tillåta mig att börja tjuta under terapin men det gick inte att hejda. Har svårt för att visa såna känslor om det inte är inför människor jag känner väl och även inför dom grinar jag ogärna. Har däremot inget som helst problem med att människor är ledsna inför mig. Ser det som naturligt och starkt att kunna visa sina känslor. Svårare dock då det kommer till en själv.

Ikväll ridning och stall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar