lördag 14 maj 2011

Arcus

Tjo!
Idag har jag och mamma varit och fyndat på Arcus med sisådär 15000 andra shoppinglystna människor. Jag såg väldigt många söta bebisar men dom var inte till salu. Det finns ju hur mkt leksaker samt barnkläder som helst men det är inget jag behöver. Hittade dock en tavla till vardagsrummet. Den hänger inte snett utan det är min kamera som tar sneda bilder. Gillar det lite antikare stuket och ja... hästar är ju som bekant nåt som ligger mig varmt och hjärtat.

Hittade även en pedistal samt två vita lampor med svart fot att ha i köket i stället för dom gröna som inte passar där längre. Mamma fyndade en docka (hon samlar) en jacka, en kofta, en gammeldags potta och en skål och sen köpte hon nåt från Maria J och hennes mamma Yvonne men jag hann inte riktigt se vad hon köpte. En kruka och en jeansväst tror jag det var. Hittade även en jättefin vit ryamatta men priset 150 kr kändes lite dyrt med tanke på att den var begagnad. Vill dock ha en vit lurvig sak men vi ska till ikea här framöver så då ska jag titta där.
Nu vila lite och sen grilla och se schlager hos familjen Berggren/Jonsson.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar