lördag 7 maj 2011

Lördag

Å vad skönt det var att sova i egen säng och vakna hemma!
Idag har jag och Pernilla varit till Camilla i Persön och tittat på den nya bebban Lovisa och tittat hur dom bor. Man blir ju ganska så sugen på egen bebba då man träffar andras men på biologilektionerna lärde jag mig att det helst krävs två för att producera små varelser. Jag skulle absolut vilja ha egna barn men jag börjar komma upp i ålder och är dessutom oerhört kräsen om vem jag i såfall skulle skaffa det barnet med. Blir det så blir det helt enkelt och om inte så är det inte mkt att göra åt. Då kanske man får låna andras ibland :)

Jag och P svängde förbi storheden innan Persön och köpte oerhört flickiga kläder i rosa och b.l.a en mjuk, ullig, rosa, pälsliknande bolero. Den var såå söt! Råkade ju givetvis få med mig en jacka, en sjal och två toppar av bara farten. Blev lite middag på Mc-donalds och behöver jag säga hur jäkla gott det var efter en vecka med flytande sockerblandningar?

I kväll har jag varit hos mor och träffat hunden som hon ev ska ta. Enligt min mening tycker jag def inte att hon ska ta den då den var oerhört kraftig, aktiv och alldelens för mkt hund för henne. Hunden var jättefin men den kommer slita omkull henne hur lätt som helst om den vill det och jag kan ju aldrig hjälpa till att sköta den om den drar och har sig. En hund som denna kräver en bestämd och aktiv ägare som gärna ägnar sig åt olika former av motion där hunden kan hänga med.

Nu sitter jag med slingor i håret och nej Pernilla jag klarade inte av hättan... är lite orolig för resultatet så kanske måste gå och skölja skallen nu.
Nedan lite bilder från dagen.


Lilla Lovisa

lite sugen blir man...

Pernilla och bebis

Camillas båda barn Vincent och Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar