onsdag 25 maj 2011

lite efter

Jag ligger lite efter. Det var ju det här med framförhållning. Skyller på att det varit mkt i huvudet ett tag.
Missat två besiktningstider varav en för att jag låg på sjukhus. Fick tid i Kalix (där alla bilar går igenom enligt säkra källor) Problemet är bara att jag att jag kommer att ha körförbud i 3 dagar då första tiden fanns den 1/6. Första tiden i Luleå var i Augusti!

Sen är det visst så att mitt körkort måste förnyas. Hur gick det till? Kan väl omöjligt ha hunnit gå 10 år redan? Det går liksom även ut i morgon... måste alltså skynda skynda och göra ett nytt. Det är säkert böter på att ha gamla körkort också. Tror fasen det är böter på allt nu mer.

Smög in på biblioteket med lösnäsa och peruk. Tänkte att då känner ingen igen mig då jag lämnar böcker som är flera veckor försenade. Till min glädje kunde man nu själv lämna tillbaka böckerna i en återlämningsmaskin och det var inget larm eller röda lampor som började lysa. Antar att ingen lösnäsa i världen kommer att hjälpa nästa gång jag ska låna böcker. Tror dock inte jag ska låna på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar