tisdag 24 maj 2011

Vissa dagar blir inte som man hade tänkt sig. Den blir liksom bak och fram. Min plan var inte att magen skulle jävlas i natt och feber på det. Hade hemskt gärna velat skylla på min kära kollega E som låg utslagen igår på jobbet men hon hävdade bestämt att hon minsann ALDRIG har magsjuka och att det var älgköttet hon ätit som inte var bra. Tror inte att det är magsjuka jag haft utan säkert sviter efter bukhinneinflammationen. Åt mkt vitt bröd igår och det kan tänkas att jag helt enkelt inte tål det. Hur som helst är det inte roligt att springa på dass hela natten utan jag föredrar att sova då. Nu har det varit lungt några timmar men känner mig som en urvriden disktrasa. Rädd för att min ridlektion ligger risigt till :( vet att jag def borde vila från den men inte lätt då man VILL VILL VILL rida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar