fredag 13 maj 2011

Fredag

Min blogginlägg jag skrev igår är borta? Idag har man inte kunnat vara in på bloggen på hela dagen... måste vara nåt strul. Kanske för att det är fredagen den 13e? Har känt mig som en speedad duracell kanin hela dagen. Haft mkt energi och har nu förbrukat den i mitt hem samt även hemma hos Pernilla. Lägenheten är städad och skurad två vändor, disken från helvetet är diskad, kläderna prydligt invikta i garderoben och har gjort plats för tavlan jag kommer att hitta i morgon på Arcus fyndmarknad. P kände sig trött och sliten och eftersom min energi inte var helt slut åkte jag till henne och tog hand om henns disk från helvetet samt städade lite i Elivias rum. Därefter blev det middag på ett onyttigt ställe, lite handling, inköp av hårfärg (igen) applicering av hårfärg (kopparblond) och blev rätt nöjd med resultatet. Pernilla gjorde om en bild i nåt program så att jag helt plötsligt hade en lockig svallande hårman i en superfin kopparnyans. Dock blev det inte riktigt den nyansen men det blev mkt bättre än dom konstiga nyanserna jag hade.

Nu har vi haft lite fredagsmys och jag hade hoppats på att bli lite trött snart så man kan gå och kika på insidan av ögonlocken. Jag och Mamma tänkte oss till Arcus i morgon men hon hade torkat spya på dagis idag och mådde lite illa i kväll så man vet ju aldrig om hon tänker ligga hemma och lämna tillbaka det hon åt i en hink eller så. Time will tell.
Trevliga helgen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar