lördag 21 maj 2011

Lördag

Var riktigt roligt att börja jobba faktiskt igen. Jag är helt enkelt inte den typen som uppskattar att vila, hålla mig lugn och gå hemma hela dagarna. Man kan nog säga att jag är inte är så bra på att vara sjuk helt enkelt.
Det var trevligt att träffa kollegorna och kunderna igen. Jag har verkligen ett jättebra jobb.

Maria var snäll och skjutsade mig till magnetröntgen och gjorde mig sällskap. Då jag har en enorm klaustrofobi så kan jag inte göra den typen av undersökning utan lugnande så därför var det inte någon vidare bra ide att köra bil själv. Undersökningen gick jättebra men det låter enormt högt trots öronproppar och kåpor. Det var bröstryggen dom ville kolla så jag hoppas att jag får ett positivt besked. Var även till vårdcentralen igår för att ta en snabbsänka och kolla så att inflammationen i magen går åt rätt håll och det verkar det göra. Skönt! Sänkan var nästan normal nu.

Igår gick jag, Eva och Katarina ut på färjan. Första gången för i år men säkert inte den sista. Man kan nog inte påstå att den där riktiga värmen kommit ännu men vi värmde oss med varsin Irish coffee och lite andra värmande drycker. Träffade bror med kompis ute och delade även taxi hem med honom sen. Vi var nog ute tills närmare stägningsdax och räjvade lite på dansgolvet. Det var en rätt rolig kväll även om det inte är fullt lika roligt idag...
lite bilder nedan.






Nu måste jag nog bege mig till affären för det finns ingen mat här till varken mig eller katten. Men att åka dit känns ungefär som att bestiga Mount Everest på händerna, baklänges med migrän. Förstår inte alls varför.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar