onsdag 18 maj 2011

Drömmar

Jag fortsätter att drömma mkt och konstigt på nätterna. Igår natt bråkade jag med Anna och Per i sthlm för att jag fick böter då vi åkte tunnelbana som var en rulltrappa. Jag fick böter för att jag hade fötterna på golvet (som man alltid har då man sitter?) Detta visste dock A och P om men hade inte sagt nåt till mig. Jag blev sur och tyckte vi skulle dela på böterna och efter många om och men gick dom med på det.

I natt har Pernilla fått två bebisar med två olika pappor samtidigt? Även jag hade fått en bebis. Jag och P hade tydligen inte träffats på länge men vi möttes i en lekpark. Kommer ihåg att jag sa till henne " Ska vi inte kolla in varandras barn nu då? " Men då P skulle kolla in min bebis så låg min katt där i stället under en rutig filt. Hmm..

Nu ska jag göra ett litet ryck här hemma och sen åka och jobba. Känns lite konstigt att börja jobba igen och helst då man inte känner sig frisk. Tur jag har ett sånt bra jobb som jag har och förstående kollegor!
I morgon är det magnetröntgen. Ser jag inte framemot då jag inte gillar att vara i trånga utrymmen! Maria är snäll och följer med. Nedan en bild av monstret. Man är fastspänd och det låter väldigt högt!



Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar