söndag 29 maj 2011

nada

Denna helg har inte bjudit på några större överraskningar. Har jobbat/jobbar långhelg och är då ledig lördagkväll. Brukar då vara rätt trött och bara softa i soffan eller datorisera. Katter är ju självständiga djur och Zambo kan gå in och ut som han vill men jag brukar ändå känna att jag vill göra honom sällskap då jag jobbar så mkt. Ska iväg nu 14 igen och jobba till 16 i morgon. Det är ganska många timmar att vara på jobbet även om jag trivs med själva jobbet. Brukar inte sova lika bra där som hemma.

Ska till reumatologen i morgon och träffa min läkare. Får ju inte fortsätta med min medicin pga maghistorien och jag har ingen aning om vad dom tänkt sätta in i stället. Hoppas bara det hjälper lika bra som medicinen jag hade. Problemet är att det oftast tar upp till 3 månader innan en medicin har full effekt.

Nu ska här göras ett litet ryck innan jobbet. Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar