tisdag 31 maj 2011

tisdag

Jösses! Det var då tur att jag inte hade någon fiskare här som såg hur jag slaktade den stackars inköpta firren. Såg ut ungefär som om ett barn fått fria händer och det var fisk lite överallt tillslut. Katten följde min måltid med spänning och uppskattade smakbitarna han fick. Kan inte påstå att jag rensat så många fiskar i mitt liv men överlevde utan ben i halsen och som tur var var fisken redan rökt så jag behövde bara äta den.
Känner riktigt hur klok jag blivit.

Har varit i stallet och ridit Titten. Det var bara jag och en tjej till som red inne för dom andra trotsade regnet och begav sig ut i skogen. Det är otroligt lärorikt att rida så få då man får så mkt mera hjälp så lektionen gav verkligen mkt. Blir dock lite bekymrad över alla brister och svagheter jag har men vet vad jag måste jobba med. Bara forstätta kämpa helt enkelt. Då min fysik är så mkt sämre nu och då främst i form av svag muskulatur så påverkar det ridningen negativt. Samtidigt är ridning en otroligt bra träning för hela kroppen för att inte tala om hur roligt det är!

Varit och hämtat ut allergi tabletter så jag hoppas på att kunna sova i natt. Får väl ringa i morgon igen om det inte blivit bättre. I morgon ska bilen besiktas och den har inte gått igenom dom senaste gångerna. Hoppas att det gör det i morgon. Sen jobb 13-21.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar