onsdag 1 juni 2011

teman?

Skulle nog ha åkt till Kalix och besiktat trots allt. P säger att alla bilar går igenom där. Vet inte hur många gånger i rad som bilen ej gått igenom :( Nu var det ett hjullager som måste bytas och vad det kalaset kostar vet jag inte men det känns som dyrt. Mekonomen folket hade gått hem för dagen och skulle ringa upp mig i morgon. Just nu känns det som om jag vill sälja bilen men inser att jag nog behöver ha bil. Det är väldigt dyrt med bil i allafall och helst då dom går sönder hela tiden.

Ibland känns det som att jag inte har nåt vettigt alls att skriva om här på bloggen. Därför tänkte jag skriva lite utifrån teman/speciellt ämne vissa dagar. Tänker fortsätta blogga som vanligt och bara väva in temat för dagen i inlägget. Hade tänkt mig nåt sånt här:

Måndag: veckans recept
Tisdag: veckans hälso/skönhetstips
Onsdag: veckans goda gärning
Torsdag: Veckans ris
Fredag: Veckans ros
Lördag: Veckans häst/dressyr fakta
Söndag: Veckans inredningstips

Vad tror ni? kom gärna med förslag och kommentera. Ämnena är inte spikade. Man måste ofta försöka flera gånger innan kommentaren går iväg.
Tack!

1 kommentar: