onsdag 22 juni 2011

dag 3

Efter vissa ridpass undrar man liksom varför man inte samlar frimärken, håller på med bågskytte eller bygger bananskepp i stället. Tycker att jag backat då det gäller ridningen. Vet att man kommer in i såna perioder så det är väl bara att vänta ut svackan och hoppas på att det vänder. Måste verkligen komma igång med styrketräningen då jag tappat så mkt i ridningen just pga att jag är så svag i mage och rygg.

Tredje semesterdagen och fortfarande ingen sol i sikte. Dagar som dessa passar det bra att göra nytta inomhus men hur kul är det att ex städa i städskåpet på en skala. Idag går åtminstone Maria och mamma på semster så då kanske man kan få lite sällskap i sin ledighet. Att vara den enda som har semester då det regnar är ungefär lika roligt som en polsk valvaka.

Nu ska jag åka och besikta om bilen, dra en bränna och ev träna senare. Tagit fram hur mkt köttfärs som helst som måste tillagas. Tror det blir en laddning köttfärssås och köttfärsbiffar.

Har förresten sett film tre dagar i rad! Jag brukar typ aldrig se film. Har aldrig varit någon filmmänniska. Läser hellre. Såg one million dollar baby i söndags och höll på att drunkna för att jag grinade så mkt. Såg sen ett drama med Hilary Swank som läste till advokat för att få ut sin oskyldiga bror ur fängelset (en 3a) och igår såg jag Gran Torino med Clintan. Clintan är förresten min nya idol! Han är så jäkla tuff! Filmen var hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar