lördag 11 juni 2011

sommarkväll

Helt otroligt vilket väder! Igår satt jag på balkongen i min kära solstol men det var för varmt för att sitta där då det fläktade noll. Åkte till mor med lite saker som hon skulle ha med sig till Gunnarsbyn där dom ska hjälpa mormor att packa inför auktionen. Mormor ska flytta hit till Luleå i september.

Kände mig sådär lite varm och slö så min första tanke var att bara ta det piano resten av kvällen. Dock tog jag och Eva vårat förnuft till fånga och åkte ut på byn då vädret bara var sååååå fint. Man måste ju passa på att cykla ut och ta till vara på sommarkvällarna så man har lite att leva av på vintern. Vi cyklade först till teaterbaren men där var man tvungen att äta. Dåligt! På kulturenshus var det stängt?.... förstår inte varför.
Vi hamnade tillslut på Bischop där vi fick sällskap vid bordet av några herrar. Det var mkt folk i farten och glada studenter sjöng och det var en och annan som var lite väl runda under fötterna. Trevligt komma ut och se lite folk.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar