måndag 20 juni 2011

Semester

Det är första dagen på min semester och vädergudarna har bestämt att det ska regna heeela dagen verkar det som. Jag har ingenting emot regn utan tycker det kan vara ganska mysigt att ligga under täcket i pyamas och läsa gripande/verklighetsbaserade böcker utan att behöva ha dåligt samvete för att man inte är ute i solen. Just nu läser jag boken som handlar om dom som överlevde flygkraschen i Anderna från filmen Alive. Mkt bra bok och det är helt otroligt vilka överlevnadsinstinkter en människa kan ha!  Har fortfarande inte kommit ur pyamasen trots eftermiddag och allt. DET är semester.
Tror dock att jag måste klä på mig något annat nu då jag och Pernilla ska ut och rida i regnet i Gammelstan. Nog för att jag red den lurviga islänningen i jeans och tennisskor förra gången men rida i pyamasbyxor och lurviga sockar?... nja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar