tisdag 14 juni 2011

Tisdag

Varit en rätt så bra dag och har fått mkt gjort här hemma. Att rensa ger faktiskt en viss tillfredsställelse. Det blir ju så mkt lättare att hitta saker då dom ligger på bestämda platser. Tycker dock att det är helt legalt att ha ett  "kromo" skåp eller "kromo" låda. Där i får man ha nästan vad man vill.
Nästa projekt blir städskåpet där jag tänker göra plats för saker jag haft i badrummet typ hårtorkar, plattänger osv. Har ett sånt liiiiiiiiiiiiiitet badrum. Har kastat ut "badrumsvagnen" jag ärvde efter Pernilla för den tog ju upp halva ytan. Vila i frid!

Pratat med moster Åsa idag i telefonen. Hon bor i Halmstad. Hon är bara så gullig! Hon fixade ett par ridstövlar som kostar ca 3500kr (nya) och skickade upp till mig. Jag skulle betala 1000 kr till henne. Har fört över 500 kr till henne denna månad och skulle föra över 500 kr till nu till lönen. Idag sa hon att jag inte behöver betala henne dom 500 kronorna. Såå snällt! Tack!! Haft och har rätt saftiga utgifter just nu med bil och diverse andra hål.

Varit och fått min häst och rid "terapi" i kväll. Innan dess hann jag ut till storheden en sväng samt posta paket och brev. Ser väl inte fram emot morgondagens undersökning men känns ju ändå bra att kolla upp så att allt är ok. Sen ska jag jobba mitt sista dygn innan semestern. Tjooooohoooooo :)

Kom på att jag ju skulle skriva om olika teman. Har helt glömt bort det.... kanske kommer sen.
Dagens ros ger jag  i allafall till Åsa och dagens ris ger jag till dom två aggressiva skatorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar