torsdag 9 juni 2011

Allergi

Jag har fått en allergi! Jag är allergisk mot människor som skriver A men inte B ex på facebook. Det sker även rätt ofta också. Man läser statusuppdateringar som typ "ledsen"  "så jäkla less!" " jag klarar inte mer"
eller "tillbaka på ruta ett då". Ännu mer irriterande är det då andra då kommenterar uppdateringen och  frågar vad som hänt/bryr sig och personen inte svarar...
Exakt vad vill man då uppnå med sin uppdatering? Varför skriver man nåt överhuvudtaget? Man behöver fn inte skriva nåt alls om man inte talar om vad saken gäller eller svarar när någon undrar vad som hänt av omtanke.
GRRRRR!
Då jag lika är igång så är jag även ganska allergisk mot personer som hela tiden skriver gnälliga och negativa uppdateringar. Det klagas hit och det klagas dit. Det är oftast samma personer som skriver dessa inlägg också. Visst förstår jag att man ibland vill få ur sig nåt och att man måste få gnälla till ibland och det gör jag själv ocskå men vissa gör det väääldigt ofta. Då är det väl ändå bättre att prata av sig med en "riktig" "levande" person som man har förtroende för. Bara en tanke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar