torsdag 16 juni 2011

shopping

Har verkligen hamnat i en toppsykos. Törs inte ens nämna hur mkt jag har shoppat denna månad. Men jag vet en tjej som känner en tjej som har shoppat 12 toppar, en kjol, tre par byxor och två klänningar under en och samma månad. Är inte det tokigt säg? Undrar när hon har tänkt använda alla nya plagg? Just ja... hon hade visst även inhandlat sandaler som hon ännu inte betalat. Också tokigt!
Jag har hört att denna tjej brukar säga att hon inte har några kläder men när människor tittat i hennes två garderober (som ofta är stökiga) så har hon visst kläder för en halv världsdels befolkning. Hon säger visst att hon handlat det mesta på superrea och det är ju egentligen ganska så ekonomiskt om man tänker efter? Hon hade ju kunnat handla dom 12 topparna, kjolen, klänningarna och byxorna på ordinarie pris på ex peak shoppen och då hade det ju blivit vääääldigt dyrt. Nää.... tror minsann att jag ska säga det till tjejen jag känner att hon ska säga åt den där tjejen att hon inte behöver ha dåligt samvete för att hon ju egentligen handlat riktigt förståndigt! Ja... så ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar