söndag 19 juni 2011

Trav och skor

Det första jag fick göra då jag vaknade var att avbeställa jorden runt resan som jag bokade igår. Jag var ju så gott som helt säker på att jag skulle lämna Bodentravet i Limousine med privatchaufför och med en bodygard som skulle vakta mig och mina millioner. Hästarna sprang dock inte alls som jag ville så det var bara att inse att jag inte blev millionär i år heller. Vi hade dock väldigt trevligt och det fanns mkt folk att titta på. Vissa personer verkade ha fått lite för mkt innanför västen men sånt hör till då det är sommar och trav.



  Jag åkte för att lämna in V75 raden tidigare på dagen och hamnade då även på skokanonen och blomsterlandet hur nu det gick till. Hittade ett par skor på rean som jag gillade och som var sköna att gå i. På blomsterlandet köpte jag konstgjorda blommor som jag ska ha i en vas jag hittade igår.
Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar