onsdag 22 juni 2011

förvirrad

Oj jag har gjort bort mig lite. Var in och skulle hämta ett paket på kiosken och inhandlade även lite andra varor. Gav paketavin till tjejen i kassan som hämtade paketet åt mig. Visade leg och tackade så mkt och gick ut från kiosken. Tack ska du ha sa kassörskan! Hann bara sätta mig i bilen så kommer hon ut och frågar om jag betalade för varorna??  Ojdå! Det hade jag inte gjort. Var så koncentrerad på mitt paket så travade bara ut. Blev nog lite röd om kinderna och bad så hemskt mkt om ursäkt. Förvirrad är nog bara förnamnet.

Kände även idag att jag ville röra på mig. Har ju börjat cykla och tycker det är helt ok träning för min del. Satt därför och planerade i huvudet vilken väg jag skulle cykla till bilprovningen då jag kunde få lite motion samtidigt som jag skulle besikta om bilen... Hur tänkte jag där? Haha tänk om jag kommit på det då jag cyklat ända till bilprovningen, kanske är en fördel att ha med sig bilen då eller?

1 kommentar:

  1. HIhi...Jadu virrhöna. Hittar du till Mormor i år? kanske dags att skaffa GPS?
    Hoppas du hittar så vi syns till midsommar. Stor kram på dig =)
    Eva

    SvaraRadera