fredag 27 maj 2011

Det här med...

Alltid lika roligt att läsa inlägg i sin egen blogg som mitt i allt bara finns där. Känns som att en viss person har rätt bra koll på läget. Både på mitt läge och på kungens läge och det kan bero på att personen känner mig rätt väl och antagligen kanske haft nåt fuffens ihop med kungen. Det sista har personen aldrig öppet erkänt men jag har minsann haft mina aningar och det är många bokade sthlms resor personen har gjort utan att kunna redogöra för vad personen skulle göra i huvudstaden. Alltid då konungen dykt upp i rutan har personen alltid tystnat och liksom fått en längtan i ögonen och blossande kinder som personen förklarat som kattallergi. Ja... jag vet inte men det känns som om det är en bäver nedgrävd någonstans.

Förutom mina ev promenader till shell och jobb i otaliga timmar i helgen hade jag tänkt lägga in träning för både mig och katten. Ev kan det även bli lite bus på lördagkväll eller så blir det inte bus alls. Beror liksom på hur roartarmen pockar på. Nu ska jag gå och riva ut alla kläder och vika in dom igen bara för att det är så roligt. Övriga intressanta fakta är att jag har träningsvärk sen Ralli+Kamira, att jag måste köpa nytt balsam för mitt är slut och att jag nu högt och tydligt hörde LUNCH.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar