onsdag 4 augusti 2010

Avresa

Åkte till Sunderbyn till kl 10 och fick sprutor i båda fotlederna. Enligt läkaren var höger fotled mkt påverkad rörelsemässigt och var rejält inflammerad. Helst ska man ju avlasta ett dygn efter ledinjektioner men det blir ju lite svårt då man ska ut och resa. Katten är fortfarande borta och det känns inte alls bra att åka iväg utan att veta var han är och om han är skadad eller inte hittar tillbaka. Känner mig lite less på att det alltid ska vara någonting... det går liksom inte att åka på en resa och njuta i fulla drag nä då ska lederna bli tvärdåliga och katten försvinna. Suck! Kan ju inte göra mkt åt situationen heller utan får försöka koppla bort kissen och hoppas på glada besked då jag kommer hem. Då det gäller lederna får jag helt enkelt hoppas på att det blir bättre av sprutorna samt ta med mig cortison så jag har om jag blir jättedålig.

Väntar nu på lillebror som ska komma och hämta bilen som han ska låna denna vecka. Tänker passa på och be honom fylla upp dom behållare som behövs. Måste göra mig nån middag också för man vet ju aldrig då man får mat nästa gång ;) har inte så bra erfarenheter av flygplansmat direkt. Ska bli underbart skönt att komma iväg och vila från allt vad datorer, telefoner och tv heter. Bara lapa sol, äta och dricka gott, läsa böcker och bada. Tror nog även det blir en hel del Yatzy. En dag ska vi göra en båtutflykt och en dag ska vi åka in till Rhodos stad och titta. Planen är att komma hem nästa torsdag om vi inte tappat bort oss själva där borta eller hamnat på villovägar :) Nu är det bara att vänta tills klockan blir 23 då planet lyfter.
Ha det så bra nu för det ska vi ha! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar