tisdag 17 augusti 2010

Lättfotad

Idag har jag varit till Sunderbyn och röntgat foten. Tack och lov hittade dom inga skelettskador. Måste nu vänta på att bli kallad till Datormografi som skulle ta några veckor... suck! Varför ska dom alltid krångla till allt? den maskinen är ju typ i rummet brevid så varför kunde jag inte få göra bort det på en gång? nää...hur kan man tro det? Har fortfarande lika ont och är väldigt svullen kring hälsenan så det sitter väl i mjukdelarna där i kring. Skadat ligament eller ledband antar jag-läkaren trodde inte att det bara var en vanlig infammation.
Hade ju gärna velat veta vad det är NU så jag vet om jag ska avlasta med kryckor eller typ börja jobba? Får helt enkelt avlasta så mkt som möjligt, äta extra cortison och dopa mig med voltaren och förhoppningsvis blir det bättre innan nästa vecka. Blir dessvärre ingen ridning idag :( Buhu! jag som längtat hela sommaren. Åker nog dit och pussar lite på Thåtte i allafall och tittar då dom andra rider. Har enorm häst och kattabstinens!
Nää... hörde jag solstolen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar