fredag 20 augusti 2010

letande

Varit och letat kissen med Eva i närmare 4 timmar. Försökte läsa en bok men någonting drog i mig så var bara tvungen att åka iväg och leta. Då vi var i Persön på väg mot Gunnarsbyn fick jag ett samtal av en kvinna vars man varit ute med hundarna i måndags och sett Zambo. Han befann sig då på en plats(2 mil från mormor) där det endast fanns en grillplats, ett utedass samt skog och en bäck. Hon beskrev var det var och vi åkte dit och letade och ropade men ingen kisse. Åkte vidare mot närmaste byn, frågade runt och stannade massor av gånger och ropade och visslade samt frågade runt.Tyvärr verkar det som om Zambo inte söker sig till människor och hus utan befinner sig i skogarna där det är obebott. Det försvårar det hela mkt. Då kvinnan ringde fick jag en sådan stark känsla i magen av att jag skulle hitta honom där så nu känns besvikelsen extra stor då jag inte gjorde det. Känns HEMSKT att veta att han irrar omkring helt själv i skogarna och inte tar kontakt med människor. Helst hade jag bara velat köra tillbaka och leta ännu mer och helst sova över där han senast setts men inser att det nog inte är så stor ide. Mest troligt har han begett sig därifrån. Känner jag mig själv rätt så åker jag nog tillbaka om någon dag... känns bättre om man gör någonting! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar