måndag 2 augusti 2010

Ny vecka

Var meningen att jag skulle till Hermelinen och en läkare där i morse men se det missade jag helt. Hade min mobil på laddning så hade ställt alarmet på den bärbara hemma telefonen men den har då fasen inte gett ett endaste ljud i från sig. Därför råkade jag försova mig. Får beställa en ny tid efter semestern. Har ju haft såhär i lungor och luftvägar snart ett år så tror jag står ut nån vecka till. Drömde i natt att jag var hos läkarn som skulle ta ett sånt där blodgasprov i handleden. Gjort det en gång och det gjorde f-bannat ont! Tur jag bara drömde.

Nu morgonkaffe och ska snart göra mig i ordning och packa katt, låda och bur och sen hämta upp mamma och åka till mormor. Brukar gå bra att åka bil med kissen men iofs har han inte åkt några långa sträckor förut. Nu måste han ju åka över en timme men det går nog bra tror jag. Han har då inget annan val :)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar