fredag 27 augusti 2010

Helg

Snart mot jobbet. Långhelg står på schemat. Men det är helt ok för då vet jag var jag är och kan inte tappa något eller göra andra förvirrade gärningar :) Ringt ytterligare en pratsam kvinna från byarna däruppe som sett annonsen i tidningen. Ville ingenting... sa inte ens Hej! utan hennes första mening var: har du tappat katten? hon pratade på så tillslut fick jag dra en vit lögn om att jag var på jobbet och lite upptagen.

Betalat räkningar och man kan säga att det var rätt gott om dom denna månad. Har du inga egna så kan du få några av mig. Delar gääärna med mig. Råkade beställa ett par nya ridbyxor som såg såå fina ut. Kommer väl till veckan skulle jag tro. Sen ska jag utfärda ett shoppingförbud åt mig själv tills i november då jag åker till sthlm.
Trevlig helg!

Ridbyxorna nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar