måndag 30 augusti 2010

Resa

Då var denna arbetshelg över. Ledig nu till torsdag em. Bokat resa till sthlm idag.Blir resor dit både i okt och nov. Otroligt vad man kan hitta billiga resor dit! ska bli supertrevligt! Hade allt tänkt vara lite kulturell och besöka historiska museet- bra man har en SO lärare med ;) Såg även att man kunde få besöka kungliga slottet och titta på hästarna/utrustning mm. Tyvärr stänger det nu i sept men det hade varit himla kul att göra ett besök där en annan gång.
Annars är jag lite trött i fontanellerna och känner mig lite småfebrig. Hoppas bara det är bättre i morgon så jag kan rida. Varit superseriös och gjort matsedel för två veckor så i morgon blir det storhandla. Undrar hur många dagar jag tänker följa den?? laga mat och äta regelbundet...hm.....kan gå :) Nu ska jag gå och göra mig nån middag och sen ev börja på en tavla. Upptäckt att det är rätt roligt och en bra terapiform att måla.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar