tisdag 31 augusti 2010

suck!

Solen skiner! Hej och Hå.
Väcktes i morse kl 08 av reumatologen. Ringde dit igår och bad sköterskan skriva en lapp till min läkare om att få komma och visa upp foten samt att hon skulle skriva akutremiss till datormografin så jag får komma snabbare än i början av oktober (enligt personalen där) Måste säga att jag blev en hel del besviken då min läkare inte skulle skriva nån remiss då hon tyckte att oktober var " snabbt nog" var heller ingen ide att spruta igen då det antagligen inte sitter i leden. Har varit väldigt nöjd med min läkare under alla år men tyvärr ändrades min bild av henne nu till det sämre. Undrar om hon själv vill gå runt med en fot som konstant värker och som det stundtals inte går att stödja på över en månad och inte veta vad felet är?....får stoppa i mig en hel del värktabletter för att kunna jobba. Hur svårt kan det vara och skriva en akutremiss?? GRRRR

Idag blir det ärenden, en liten bränna, handla, göra mat och åt mig och M, stallet och pyssel :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar