tisdag 17 augusti 2010

STALL

Hade Maria på middag och sen åkte vi till stallet. Klappade om en mkt skitig och hungrig Thåtte och skämde bort honom lite med äpplen. Tittade på lektionen och blev mer än ridsugen. Nästa vecka då j-lar! Nytt för denna termin är att vi ska välja ut två hästar vi tycker om att rida samt en utmaning/en vi har svårare för. Kul och nyttigt att lära sig rida hästar man kanske inte helt kommer överens med. Måste dock funderar lite på vilka jag ska välja. Så ringrostig och stel som man är nu så har jag nog svårt för vilken jag än sätter mig på :)
Trevligt att vara i stallet och träffa hästar och människor och till helgen är det dressyrtävlingar och chokladbollar som gäller. Ska dock bara kolla på-alltså ska kolla på dressyrtävlingarna med chokladbollarna ska jag minsann inte bara kolla på. Dom ska jag ÄTA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar