onsdag 18 augusti 2010

Bräääk

Började fundera idag på det där med veckors väntetid till Datormografin... kom på att jag inte alls kan vänta några veckor på det. Måste ju få veta vad som är fel i foten och om jag behöver avlasta med kryckor tills skadan (vad det nu än är) är läkt! Känns en aning stressande med tanke på att jag eg ska börja jobba på måndag. Ringde därför till D för att påskynda det hela och drog en hel vals i telefon om att jag def inte kan vänta veckor på att få kommma. Hon som svarade var mkt trevlig och började slå in på mitt persnummer på datorn. Tror ni att det fanns någon remiss?? nää! Bara ringa reumatologen och höra varför läkaren där inte skickat någon men självklart får man ju inte svar direkt utan måste vänta på att dom ska ringa upp. Ge mig semester!! eller vänta nu... det har jag ju redan. Jag får högt blodtryck! ( men det har jag ju redan) kan aldrig något gå enkelt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar