lördag 9 april 2011

födelsedag

Haft en jättebra födelsedag och blivit rejält uppvaktad :) jag har verkligen världens mest underbara vänner samt familj! Tyvärr kunde ju inte Anna, Camilla och Pernilla komma då Anna bor i Sthlm, Pernilla på semester i Barcelona och Camilla har just fött en liten flicka. Grattis gumman! Maria och Felix var förbi igår då dom är i Kåbdalis idag. Har fått pengar, Trisslotter som jag ännu inte skrapat, ett presentkort på Lantmanna/granngården som jag önskade mig till nya ridstövlar, gott vin, choklad och ett halsband. Har inte fått säga det förrän nu men nu får jag säga det! JAG BLIR FASTER I JULI :) :) som jag längtar!! Tror jag kommer skämma bort det barnet så hälften vore nog. Ska kräva egen nyckel till Sofia och Fredrik och ska nog snart bege mig til BB så jag säkert är på plats;) Nedan lite bilder från dagen/kvällen. Kram på er och tack!
Min nya tv samt bänk

Erika

Mor, Sofia och Bror

Bror 2



inte snygg men god

Lilla mor

moster, kusiner och kusinbarnen

lilla farmor

börjar bli gammal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar