måndag 25 april 2011

Måndag

Nu var denna påsk över. Skönt! Blir helt förvirrad av alla röda dagar hit och dit. Har varit så mkt på jobbet nu så har lite dåligt samvete över att kissen varit ensam så mkt. Dessutom råkade jag klämma honom idag. Han satt uppe på balkongdörren och det visste jag ju men glömde bort och skulle stänga igen den. Han såg lite chockad ut stackarn. Han fick lite grädde och kärlek sen :) Sen märkte jag att min plattång varit på sen i lördags. Hoppsan! Den måste ha stängts av själv för den var bara lite ljummen. Tack gode gud att inte huset brunnit ner.

Ledig dag i morgon. Tänkte åka ut till Lantmanna och kika då jag har presentkort där som jag önskade mig då jag fyllde år. Det var meningen att jag skulle köpa ridstövlar men min moster Åsa i Halmstad känner någon som har ridsportsaffär där nere och fick en par helt nya stövlar som kostat över 3000 för 1000kr som hon skickat upp till mig. Nya ridstövlar är iiiiinte sköna att gå i men dom passade faktiskt väldigt bra.
Behöver dock en ny hjälm och ridvantar så presentkortet kommer def till användning.

I kväll har jag varit och solat och köpt min sista tip-top på ett tag. Tänkte försöka hålla igen till semestern. Varit huslig och vikt tvätten som jag tvättade i lördags då en liten krogsväng kom i vägen. Nu lite tv och sen lite zzzzzzzzzzzzzzz
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar