fredag 29 april 2011

ont!

Ingen rolig dag alls :( har haft så ont i magen i snart två dygn och har aldrig haft nån liknande smärta. Kan tänka mig att det kan kännas ungefär såhär att ha värkar fast värkar är nog ännu värre. Har gått och vandrat och har varken kunnat sitta eller ligga då det varit som värst. Fick tid på vårdcentralen och då snabbsänkan även var förhöjd så ville läkaren att jag skulle åka upp på akuten. Jag var helt inne på att det bara var en kraftig "hård i magen åkomma" men sänkan tyder på nåt annat. Magen är så uppsvullen så det ser ut som om jag ska föda barn närsomhelst (det ska jag inte) och påverkar andningen. Tänker dock avvakta och se åt vilken håll det bär. Har inte lika extremt ont nu och åker ogärna in till nån akut.
Hmm.. läkaren ringde just. Hon hade fått dom andra provsvaren och dom vita blodkropparna var kraftigt förhöjda och det tyder också på nån infektion. Kanske måste åka in ändå. Tänker på saken en stund... är så jädrans trött.

Trevlig helg alla!

1 kommentar:

  1. uch då vännen! Hoppas det inte är ngt allvarligt. Blindtarmen kanske? hm...inte kul. Hoppas du snart är bättre. Ibland kanske det ändå är läge att åka in, så inget händer. Kram, kram. Eva

    SvaraRadera