måndag 11 april 2011

måndag

Förvirrad är ordet. Ringde till jobbet 07:30 för att höra om jag kunde åka och lägga om såret på morgonen ifall dom var nog med folk. Det Visade sig att jag började 15 idag och jobbar dygn.Tur jag inte drog iväg till jobbet på morgonen utan blev informerad av Calle hur jag jobbar :) Tog mig en lång sovmorgon men är trött i allafall. Har en rätt kraftig infektion i såret så har lite feber och känner mig matt och trött. Har fått pencellin insatt (igen) och dom har tagit en odling så jag hoppas det tänker läka snart...Dessutom är foten sämre eftersom jag fick för mig att flytta tunga möbler igår eftersom jag liksom inte kan vänta till någon kan hjälpa mig då jag fått en idè.
Hur härligt varmt och skönt har det inte varit idag?? underbart! :)
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar