måndag 18 april 2011

Måndag

Dagen började med en liten eldsvåda och slutade i ett solarium. Dagen har gått i hettans tecken.
Plast på plattan med ett spislock över och sen sätta den på 6an är inget som rekommenderas.
Då man är alldelens yrvaken och fortfarande har på sig tröttmössan är tankeverksamheten något slirande.

Varit på stan en sväng och åkte sen förbi Pia som flyttat till stan. Mkt fin lägenhet och så. Hos Pia var också en gullig tjej som gav mig lite kost och träningsråd då hon var PT. Åkte och handlade lite nyttiga matvaror och åkte hem och började med lite middag och bjöd över Pernilla. Samma sak hände igen, satte på fel platta och brände ytterligare ett spislock... jag som aldrig brukar slarva med plattor. Vad vill detta säga? Kunde heller inte skylla på att jag var nyvaken. Två lock på samma dag.

Pernilla åkte hem en sväng med sin sommarcykel som hon haft hos mig i sisådär ett år snart. Sen kom hon och hämtade upp mig med raggar opeln och vi åkte ut till Ica-maxi. Där fastnade vi en evighet vid sminket och tror vi provade typ 100 läppstift var innan vi fann det ultimata. Tillbringade 1,5 timme där och kom därifrån utan en endaste matvara. Däremot flög det två tröjor, ett läppstift, hårsnoddar, nagellack och annat smått och gott i korgen. Vi stannade till på sun tan och tog en liten bränna och nu ska jag gå och göra morgondagens frukost bestående av smoothie.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar