söndag 3 april 2011

Söndag

Lördagen till söndag tillbringades hos mormor tillsammans med mamma, moster Eva och en döv men ack så söt kisse. Det var bara fasligt svårt att komma ihåg att hon är döv. Vi åt otroligt god middag, fikade och drack lite rött vin på kvällen och spelade såklart yatzy som denna släkt alltid gör. Jag hade ju dragit med mig lampan som jag hade ute på blocket och det var lite lustigt att dom som ringde på annonsen umgås med mormor. Världen är allt bra liten ibland och dom blev nöjda med lampan.
Har inte sovit så bra då jag låg på en alldelens för tunn madrass men jag får väl sova desto mer i natt. Nu måste jag åka och handla och funderar lite på att dra en liten solning på vägen. Borde träna idag som vi har ätit men vet inte var den energin ska komma ifrån.
I morgon måndag igen. Fasligt vad helgerna går fort!

Shanti

Mormor och Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar