söndag 24 april 2011

Påskdagen.

Påsken har mest bestått av jobb men det blev även lite bus igår kväll. Jag, Pernilla och Patrik gick till Toscana och åt och det slank även ner ett glas rött samt en öl. Gick sen upp till grannen och surrade och förtärde lite dryck och innan jag visste ordet av så var vi plötsligt på väg ut. Hämtade upp fröken P på Galären och sen åkte vi till Kaffelino. Där var det dock väääldigt lite folk men vi hade skoj och rockade loss i allafall. Blev ganska sent så idag har jag varit en illamående tröttmössa. Hade inga som helst planer på att gå ut då jag brukar vara rätt trött då jag jobbat dygn men jag glömde visst bort den tröttheten :)
Jobbar till 16 i morgon men sen är jag ledig tisdag. Nu längtar jag till 23 så jag får stämpla ut och gå och sussa.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar