onsdag 27 april 2011

not my day

Idag har jag skällt på en kollega helt i onödan men bett om förlåtelse :(
Fått ett hotbrev från Halens om att jag har 3 dagar på mig att betala min skuld annars hamnar det hos inkasso. Har dock redan gjort upp med dom förra veckan då jag helt enkelt missat förra månadens betalning. Skulle bara betala dubbelt denna månad så var det grönt... jo just det! Ännu mer irriterande är det då man inte kan ringa och ordna upp det hela för att dom stängt för dagen.
Åkte iväg till jobbet utan min matback som jag så fint lagat till i gårkväll.
Har dock ätit riktigt nyttigt så vars är mitt diplom Anna Skipper? har inte missat ett endaste mål men det känns helt fel att äta så ofta... hoppas jag vänjer mig.
Slagit skallen i bildörren
Glömt påsen med matvaror och kattmat på jobbet samt köttfärsen i kylen
Bränt mig i ansiktet så jag ser ut som ett stoooort lingon.

Nu ska jag iväg och valla mamma på promenad. Hoppas vi överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar