onsdag 6 april 2011

rastlöööös

Känner mig extemt rastlös då jag inte kan röra på mig! Hade velat åka till gymmet och köra ett riktigt hårt pass så att svetten sprutar och musklerna krampar. Mitt humör är såå mkt bättre då jag får anstränga mig fysiskt. Jag är verkligen ingen person som uppskattar att sitta/ligga i soffan en hel dag och det där med att vila sig i form är inte min grej riktigt. Fotleden är otroligt uppsvälld och kokhet men det kan jag ta bara det inte är en fraktur! Träffade en mindre trevlig läkare förra veckan på reuma som sprutade fotlederna och eftersom det var så svullet så hade hon svårt att hitta rätt stickställe. Hon klämde jädrans hårt så nu är jag blå efter hennes framfart. Har ingen lust att behöva träffa henne om jag får en tid där i veckan.

Min tanke är att baka här någon dag om jag så måste göra det på ett ben. Brukar aldrig baka så kan ju inte garantera att det går att äta sen :) matlagning uppskattar jag mer då det inte är lika viktigt att följa receptet utan där kan man improvisera lite som man vill. Då det gäller bakning kan man ju liksom inte ta 4 dl mjöl i stället för 2 eller 6 ägg i stället för 4 osv... blir nog inte så bra då.

Nä nu lite BB och sen dejt med John Blund.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar