måndag 4 april 2011

Måndag

En helt vanlig arbetsdag med tvättstuga och jättedisk som grädde på moset. Pernilla gjorde mig sällskap över ett par hamburgare som hon själv fick laga då jag var i tvättstugan :) Alltid trevligt med tjejsurr och middag tillsammans är mkt bättre än äta middag själv! Min plan var att laga min benfria kotlettrad som jag inskaffat så jag har som matback men nää.... orkar inte ställa mig och göra mat nu. Tycker det räcker alldelens utmärkt med tvätt och disk och man ska ju inte ta ut sig alldelens.

I morgon lång arbetsdag och sen ridning på det. Äpplet har polerats till hästen och ridbyxorna är alldelens nytvättade. Fick mina hårda skaft idag som jag köpt och dom gick sönder på en gång! själva dragkedje "huvudet" lossnade och jag hann inte ens ta dom till stallet. Köpte dom på Tradera och dom var helt nya, har mailat och vill ha pengarna tillbaka för annars är det jag som ger negativt omdöme. Irriterande!
Nu ett BB avsnitt och sen sängen.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar