tisdag 16 augusti 2011

back in buisness

Var riktigt roligt att börja jobba igen och fick ett väldigt varmt mottagande :) Även om jag självklart älskar sommaren och semester så uppskattar jag även hösten, att komma in i sina rutiner igen, tända lite ljus och mysa på. Alla årstider har sin tjusning men vintern är alldelens för lång.
På jobbet var det mesta som vanligt. Är timecare ansvarig så jag har tittat lite på hur schemat ser ut samt lagt mitt eget för perioden sep/okt. Hjääälp det är snart jul, tiden springer iväg, kanske dags att ställa sig i kö till ålderdomshemmet.

Varit rätt trött idag då jag inte är van att stiga upp tidigt. Hade först tänkt strunta i ridningen men nej den vill jag inte missa trots bäverkoma. Är man trött eller nere så är hästar världens bästa terapi och man blir piggare på en gång då man sätter stöveln i spiltan.
Vi var bara 5 idag och red på den lilla planen vid parkeringen. Red Thåtte som glimtade till stundtals. Han har varit och tävlat i helgen och kommit placerad. Thåtte han kan!

Nu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar