tisdag 23 augusti 2011

Paket= tillfällig lycka

Det gick inte så bra att stiga upp på morgonen och ta blodtryck och prover. Skulle bara ligga och dra mig lite och vaknade en timme senare. Hoppsan! Gör om-Gör rätt
Har äntligen varit och hämtat ut det nya körkortet. Ser ut som en svullen citron med värmesvallningar. Då jag skulle ta kortet fick jag för mig att promenera och det var den typ varmaste dagen i sommar och det är ju en bit från mig till trafikverket. Var en aaaaning svettig då jag kom fram. Nåja så kan det bli.
Åkte även förbi Folksam och lämnade in journalanteckningar som dom ville ha angående såren på benet jag fick i juni. Tror det är tredje gången jag lämnar in till olycksfallsförsäkringen för sår... dom måste tro att jag är den klantigaste människan på denna planet. Har ju även ansökt om benbrottet förut.

Hade tre paket att hämta ut idag :) Underkläder samt två tunikor från Halens (bild på ena nedan) den andra var i samma modell fast nougat färgad. Mkt nöjd!
En svart väst med dragkedja som jag tänkte rida i ( bild nedan men suddig) Samt magbältet som ska bli otroligt intressant att prova (bild nedan) Hade även fått ett läppstift från Clarins i brevlådan i Maria M färg. Håret börjar nu bli i den nyans jag vill (bild nedan) kanske liiiite ljusare.
Nu måste jag göra nån middag och sen blir det stall och ridning.


1 kommentar:

  1. Haléns har bra grejer!! Brukar också beställa därifrån. Även Ellos har bra grejer. Jisses, det finns så många sidor att shoppa ifrån men för lite pengar.

    SvaraRadera