onsdag 17 augusti 2011

onsdag

Oj vilket uppsving det har blivit av läsare på min blogg. Kul! Det är verkligen roligt då man skriver inlägg som engagerar och då man får positiv feedback och snälla ord. Tack! :)
Har nyligen sett att man kan titta på bloggens statistik. Ex hur många nya läsare man får som inte varit inne förut samt hur många läsare som återkommer. Man kan se vilka dagar det har varit mest/minst besökare samt vid vilka tidpunkter. Har även sett att man kan kolla ifall man har några läsare utomlands och blev lite chockad då jag idag märkte att jag har två läsare i USA och en i Tyskland-hur fasen har dom hittat hit? :) Man kan ju dock inte se vilka personerna är då det bara står IP nummer.

Varit en bra dag på jobbet där jag fått rätt mkt gjort. Höll dock på att få stroke då jag var in på ps självservice och skulle kolla vad jag får i lön denna månad. Det stod 2100 kr och ringde arbetsledaren i vild panik. Som tur var så är systemet lite efter och hade inte räknat med att jag jobbat heltid sen 15/8 utan dragit sjukfrånvaro hela månaden. Puh! Väntar fortfarande pengarna från kassan...
Nu blir det blandade lugna aktiviteter resten av kvällen. Tack för samtalet E. Du är klok du!
Ledig i morgon då jag jobbar långhelgen sen. Lutar åt att mina kunder vill ha surströmmingsskiva på lördag och jag kan inte säga att jag uppskattar den doften-eller smaken. Hujja. Får väl gå med en klänypa på näsan.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar