fredag 19 augusti 2011

ytligt inlägg

Kanske fungerar Primers... bloggade ju om det för ett tag sen :)

Följande dialog utspelar sig i min bil mellan mig och Pernilla
Pernilla: Vad du ser fräsch ut!
Jag: Fräsch? har bara lite mascara och känner mig inte så fräsch
En stund senare....
Pernilla: Du ser då mkt piggare ut än förra gången jag såg dig!
Jag: när var det? jaha.. den där gången i stallet
En stund senare då vi är framme i stallet
Pernilla: ( hon ger sig inte) Men vad har du gjort? har du lyft dig eller har du nån ny foundation?
Jag: Nä men nu när du säger det! Jag har ju primer under min foundation! Syns det?
Pernilla: ja det ser mkt jämnare och finare ut. Vad har du för foundation då?
Jag: Estee Lauder
(mera surr och jag berättar om Primern)

Har som sagt aldrig förut testat primer men har tyckt om den från första stund då man får en mkt jämnare hudton och lyster i ansiktet. Jag borde ju nästan få betalt för denna reklam :) Roligt att någon märkte att det var en skillnad med tanke på att dom inte är gratis.

Red Titten på lektionen då jag kände mig generös och gav Thåtte till Pernilla som länge velat prova honom. Vi ska rida den häst vi tycker om mest varannan vecka och sen dom andra varannan. Kände på mig att Pernilla skulle gilla mr T och det gjorde hon! Är positivt överaskad av Titten som var riktigt trevlig och avslappnad och gick och vippade med öronen. Han går ju gärna och drar ihop halsen och är spänd som en fiolsträng så jag jobbade mot att få honom avslappnad och lägre i formen och det fungerade efter en stund.

Idag fredag och jobb hela helgen. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar