måndag 1 augusti 2011

Bra dag!

Idag har det varit en sån där dag som man bevarar i minnesbanken för att kunna ta fram då snöstormar viner runt knutarna. Blev båtutflykt till Klubbviken med Anna, Maria (kaptensfru) Felix (lillkapten)och Mattias (storkapten) Det är bara såå mysigt att åka båt.
Vi började med att äta lunch och jag och Anna tog skärgårdsbuffe och den var helt ok. Smakade dock lite strömming och mos av Maria och det var godare så det tar jag nästa gång. Sen blev det strandhäng och jag tog årets första dopp! jag t.o.m simmade och vi anordnade simtävling. Får nog ta och öva på simtekninken tror jag. Maria tog bilder med sin kamera så premiärdoppet blev dokumenterat. Men nog var det varmare i vattnet förr?

Blev lite trött då jag kom hem då jag fått för mkt friskluft. Det blåste lite så man kände inte hur mkt solen tog... det såg man i spegeln efteråt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar