tisdag 12 oktober 2010

Dag 3

Idag var det dax... att själv hitta först till tunnelbanan vid Anna och Per och sen kliva av vid T-centralen och promenera till Centralstationen. Alla som känner mig vet att det inte delades ut några lokalsinnen då jag föddes och därför kan jag vädigt lätt virra bort mig. Trodde att jag nu lätt skulle hitta ner till centrum och tunnelbanan där A och P bor men tog tydligen en annan väg för hamnade bakom hela centrum och för någon minut trodde jag att jag gått vilse men hittade rätt och tog mig in till stan. Anna hade skrivit en väldigt pedagogisk karta där det stod hur jag skulle gå. Valde först fel stoppljus (vägen mot c-stationen) men insåg snabbt att jag var ute och irrade och sen hittade jag faktiskt på en gång. Gick tillbaka in mot stan och sprang i några affärer utan att shoppa nåt! Gick in på HM men kom ut på ett annat ställe så då blev jag lite lätt förvirrad men hittade tillbaka. Åkte tunnelbanan "hem" igen och handlade till fiskgryta samt vitlöksbröd som jag lagade åt A och P. Efter middagen cyklade jag och A och P gick/sprang till Actic och tränade mitt första pass på väääldigt lääänge. Kan säga att det känns idag! Vi tittaade på tv och surrade lite samt packade och jagg fick vålda en hel del för att få igen väskan. Förstår inte varför??? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar