lördag 23 oktober 2010

Tävling

Kan lungt påstå att det inte alls gick bra på tävlingarna idag. Hästen kändes mkt fin på framridningen men tappade henne helt inne på banan. Hon kändes aningen trött och slog sig fri, bytte galopp och jag red urusla vägar med glappande tyglar. Borde väl iofs vara nöjd med att jag orkade rida hela programmet med tanke på luftrörskatarr/astma och onda leder men bestämt mig för att vänta med att tävla tills jag mår bättre fysiskt. Insett att det kan underlätta en hel del om man kan andas då man rider och det ger liksom ingenting då man bara kan rida på halvfart. Var även första gången jag tävlade Kamira. Jättekul att Maria vann klassen!! GRATTIS! :)
Nu kanske man borde äta nåt med tanke på att jag levt på en macka hela dagen och gårdagens middag bestod av kubbar men hur tråkigt är det inte att laga mat åt sig själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar