fredag 1 oktober 2010

kväll

I kväll skulle jag lära mig att eldandas. Jag trodde att eldandning är en form av andning man ex använder sig av i sänghalmen om man blivit "lite till sig i trasorna" och har tillgång till trevligt manligt sällskap.Så var dock inte fallet. Eldandning lär man sig inom yogan och man ska andas med dom nedre bukmusklerna så magen far ut då man andas in och tvärtom. Detta ska ge mer energi och ofta andas man fel  uppe i brösthöjd och ytligt. Låter ju himla enkelt men det enda jag fick ut av det var huvudvärk. Måste nog öööööööva.

Moster Eva var hos mamma och vi spelade yatzy, fnissade, tvättade och såg idol. Mina topp 4 är:
Den äldre killen, Alice, Linda och den finska tjejen. Eva ska sova hos mamma då hon bor i Arjeplog och i morgon hämtar vi moster nummer 2 från kallax och sen blir det schtaaaaan och galej på kvällen.
Adjos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar